ComAround gjorde det sterkt i 2010.

Den positive utviklingen for ComAround fortsetter. Vi kan se tilbake p? enda et ?r med god vekst b?de i Norge og internasjonalt.
Vi oppsummerer 2010 med en omsetnings- og resultat?kning p? mer enn 25 % sammenlignet med ?ret f?r.
De viktigste ?rsakene til den gode veksten og det sterke resultatet, er et tiln?rmet hundre prosent gjenkj?p hos v?re avtalekunder og en god tilstr?mming av nye kunder.
Dette gj?r 2010 til v?rt beste ?r s? langt, noe som skaper gode forutsetninger for videre utvikling. Vi ser for oss et spennende 2011 med fortsatt satsing p? nye markeder.
Vi ser en fortsatt sterk ettersp?rsel etter nettbaserte supporttjenester, og vi er overbevist om at 2011 blir et minst like sterkt ?r.
Om oss
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de d?gnet rundt, hele ?ret, bruker ComAround Self Service?. Blant v?re kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

Authors
Tags , ,

Related posts

Top