Conny Sandström er ny CTO p? ComAround

Conny Sandström begynte i februar som ny CTO p? ComAround. Conny forsterker utviklingsavdelingen, som har hatt en stor vekst de siste ?rene.
I takt med at ComAround, tjenesten ComAround Self Service? og omverdenen endres, f?les det positivt ? f? inn Conny, som har lang erfaring med ? lede utviklingsprosjekter. 5. generasjon av ComArounds nettbaserte selvbetjening (ComAround Zero?), som vil bli lansert i l?pet av 2012, inneb?rer ogs? at utviklingsavdelingen vokser.
Conny, som brenner for smidige utviklingsmetoder og tydelige oppdrag med m?lbare resultater, sier f?lgende om det ? begynne i ComAround:
? Dette er et spennende oppdrag med mange nye utfordringer. ComAround er ledende p? nettbasert selvbetjening, og sammenlignet med mange andre virksomhetsomr?der er dette forholdsvis nytt og noe som fortsatt har et enormt utviklingspotensial. Jeg ser frem til ? bli en del av ComAround, ? f? vokse med selskapet og v?re med og lede selskapet til videre suksess.
Conny kommer rett fra Netlight Consulting der han har v?rt senior IT-konsulent og blant annet jobbet med system-, test- og prosessutvikling innen spill-, medie- og reisebransjen i en rekke ?r.
ComAround er i dag etablert i Sverige, Norge og Danmark og fortsetter ? vokse videre i et h?yt tempo. Vi er glade for ? ha med Conny med hans brede erfaring p? reisen som ComAround har startet p?, ikke minst med tanke p? internasjonal vekst.
Om oss
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de d?gnet rundt, hele ?ret, bruker ComAround Self Service?. Blant v?re kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

Authors

Related posts

Top